środa, 4 czerwca 2008

Wędrówka w... 365 dni dookoła Polski? ;)

Jakiś czas temu Ivy zaproponowała na forum Craftladies zabawę w Wędrujące Albumy. I tak, jakoś we wrzesniu, zabawa ruszyła.

Teoretycznie miała trwać około ośmiu tygodni (bo tyle osób się bawi) ale jakoś nam się przeciągnęło ;)

Żeby zmobilizować SWAPowiczki i ku pokrzepieniu czekających (jak Gagu ;) ) zajawka z fragmencików wykonanych przeze mnie. Niestety nie wszystkich, bo dwa albumy zapomniałam obfocić :(



W zabawie udział biorą Ivy, Berga, Królewna Kasieńka, Szaja, Mikaz oraz Martita, Roodzik i ja.

A mój album, który puściłam w obieg (i za którym bardzo już tęsknię), bardzo mi pomógł na pewnej rozmowie, gdzie wystąpił w roli głównej atrakcji :)

9 komentarzy:

  1. hmmmm a który to Twój album ? bo jeden przez przypadek dałam w prezencie gwiazdkowym Babci... mam nadzieję, że się nie pogniewasz.. Babci się nie podobał, więc dała go gosposi, a gosposia sprzedała na czarnym rynku...dalszych losów nie znam...ale nie martw się... na pewno kiedyś do Ciebie wróci :D

    matko jaka świnia ze mnie:)

    to może dla równowagi trochę poważniej - sama zabawa świetna i dająca mnóstwo frajdy.. też mnie zżera ciekawość jak będzie wyglądał mój album kiedy już do mnie wróci :)

    no i chciałabym tak pięknie malować jak Izunia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym chciałą już mój album... ale obecnie mieszka u mnie album roodzika ;) i niestety przegrywa walkę z historią litertury niemieckiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Roodas, dzięki za komplement :)

    Kasieńka, jak to możliwe? i jeszcze z czym jak z czym, ale z historią? literatury? i do tego niemieckiej?! masakra! ;)

    a tak poza wszystkim innym to nieźle się nam namieszało z kolejnością tych albumów. poalbumione, powiedziałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre i tyle ;)

    Gagu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gagu - póki co musi wystarczyć. nie tylko Tobie ale i nam :)

    BTW - możecie wpisywać nazwę przy wyborze tożsamości coby nie być anonimusami :) jak ja teraz np.

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehe że tak powiem. ja teraz nie mam żadnego. buziaki dla wszystkich czekających :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna mozaika, naprawdę zachęcająca. Dobrze, że coś pokazałaś, bo byłam już skłonna sądzić, ze Wasze albumy to pięknie opowiedziana legenda :)

    PS. Widzisz Izuś, już umiem pisać "naprawdę"! :D Teraz już zawsze będziesz mi się przyponiać przy tym słowie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola jest bardzo prosta zasada - "naprawdę" piszemy razem, bo w środku jest "r". P.S. Stosować tylko do tego przykłądu, ja się tak nauczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, jesteś pewna, że tylko w tym przypadku Twoja zasada działa? Bo może "nabarana" też pisze się razem?

    Sorry za off, Izuś :) Dla Ciebie BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń