poniedziałek, 30 czerwca 2008

Kamień też tam był - w morzu się kąpał i piwo pił :)

Skoro już Kamień ma swoje bikini, musiał trochę powakacjować.
Są nawet pewne podejrzenia, że to On był autorem pomysłu wycieczki do Gdańska.
Moim skromnym zdaniem to tylko pogłoski ;)

A oto i wakacjujący Kamień*:
Na plaży o zachodzie



Przed muzeum archeologicznym



Nad Motławą



Na wieży Kościoła Mariackiego



W wytwórni cukierków "Ciu Ciu"



Na randce z Kasią



I z nowymi znajomymi :)



* Są tacy, którzy twierdzą, że Kamień Self-Made to kiepskie imię i nazwisko. Zatem - ogłaszam konkurs. Zgłaszajcie propozycje w komentarzach - autor propozycji, która wygra dostanie nagrodę :)

14 komentarzy:

  1. Ha ha ha zupełnie jak krasnal z "Amelii" :) Mam nadzieję, że kamień solidnie wypoczął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie kamień to wogóle jest kobietą. I to ze szlacheckim pochodzeniem. A skoro w średniowieczu były białogłowy, to to jest TWARDOGŁOWA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro kobieta to może Kamieniczka :) szczególnie nad motławą ;) Dziwny ten kamień, twarz męska a majty damskie ;) Dla mnie to jednak facet..nawet w tych majtach, LEOPOLD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Helloooooo :)
    Proponuję super chruper nazwę: KLEMENS, zdrobniale Klemensik:)Czyż nie słodko?????

    OdpowiedzUsuń
  5. :( a mi się właśnie imię Kamień podoba. można by jedynie popracować nad nazwiskiem ale nie mam na razie pomysłu... (Twardowski? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. padłam :) ja to sobie myślę,że w Kamieniu coś jest. może Mień K(a). niczym Józef K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie Kamień jest kobietą taką radosną wygląda mi tez na to że pochodzenia rzecznego, no więc może by tak Radosława Okrąglak?
    czarciepsoty.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oddałem go do adopcji ! Do tego czasu to był ON "Kamlot" ewentualnie "Kamulec"! Iza co ty mu zrobiłaś?
    Myslałem że to męskie slipki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pit, spokojnie - Kamień jak najbardziej nadal jest chłopcem :) Tylko moda w dzisiejszych czasach taka, że czasem nie wiadomo co żeńskie, co męskie ;)
    A poza tym - chyba nie zaprzeczysz, że opiekuję się nim wzorowo - był na wakacjach? był!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamulec PitaM.

    imię no bo Kamulec być musi Kamulcem, nazwisko na cześć Odkrywcy oraz Donosiciela :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro to facet to zawsze może być Radosław Okrąglak zdrobniale Radziu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a klemens, jak zobaczył w bałtyku inne kamyki, nie zechciał do nich dołaczyć, nie poczuł zewu natury? zeby tak sciągnać gatki i chlup kaczką do morza???:)

    ps dr mózg serdecznie pozdrawia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klemensik niestety boi się wody i nawet na piachu nie chciał poleżać, "bo mokty". Taki wielkomiejski chłopak z niego :)

    OdpowiedzUsuń