niedziela, 22 stycznia 2012

Uprzejmie donoszę...

a) ... że jestem wyjechana chwilowo, ale wrócę niebawem.

b) ... że jednak MOGĘ ROBIĆ NA DRUTACH w samochodzie :) (dowód rzeczowy A, nie-do-końca-pełen, ale musicie uwierzyć - mogę)


c) ... że nie uległam Waszym pokusom (ha-ha!) i jednak zaczęłam czarnego Blaira (ze względu na "radosny" kolor oraz obawę, że może dopasowywanie na sobie czegokolwiek w obecnym stanie, a z zamysłem noszenia tego także "po", nie jest najlepszym pomysłem, zwłaszcza jak się dzierga "na motywach" i przy nie-za-dużych zapasach włóczki (mam 3 motki... ponoć jest wydajna...), otrzymał on robocze - ale pewnie i ostateczne - miano Blair Witch Project ;) ). Dziergam raglan od góry (ale dodaję oczka nietypowo) i jestem na etapie, kiedy odłożone oczka czekają na przemienienie się w rękawy, a ja radośnie lecę tułów/korpus proooosto w dół. Zapowiada się ok. Czego na zdjęciu, oczywiście, nie widać :) (dowód rzeczowy B)


d) ... że mam chwilowo etap ciążowego zachwytu nad sobą, w związku z czym mogę Was uraczyć zdjęciami z sesji, którą sobie ostatnio strzeliłam :) (dowody rzeczowe C i D)



Nawet jest to nie do końca robótkowo od czapy, bo pokazuje Wspaniałe Właściwości Adaptacyjne Dzianiny Wykonanej Ręcznie :) Sweterek na sylwetce "pojedynczej" prezentował się tak:

a więcej tu
Wiecie co? Mimo koszmarnej akrylowatości Klasika, z którego go zrobiłam, nadal ten sweterek lubię :)

e) ... że chyba już wiem jaka chusta powstanie z estonki. Miała być maksymalnie ażurowa, ale po gruntownym przestudiowaniu szuflANNdii mam inny plan :)

f) ... że kocham żelowy eyeliner! Możecie wierzyć lub nie, ale utrzymuje się BEZ ZARZUTU cały dzień, niestraszne mu nawet delikatne tarcie oczu i drzemki :)

edit: ważne pytanie na koniec
czy wyświetlają Wam się polskie znaki przy tej czcionce?

16 komentarzy:

  1. Widać po Tobie, że będzie chłopiec, bo z dnia na dzień piękniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak miałam przy pierwszej ciąży, ten fascynujący brzuch z przodu i ta aura ciążowa. Korzystaj, korzystaj :-) Teraz za to pochylam się szybko i zaraz stękam, bo mi się przypomina, że kurde przecież brzuch jest z przodu i to on mi przeszkadza :-) I to latanie do kibla! Geeez!
    Byle do kwietnia ;-)
    Czcionka jest ok, jakby co :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak oto Moja Własna Mama sprawiła, że się zarumieniłam ;)

    Lete, o tak, z lataniem jest... kibel ;) a o brzuchu zdarza mi się zapomnieć, co bywa całkiem zabawne (jak gdzieś utknę)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyświetlają, ale dziwacznie, widać, że są jakby z innej czcionki.
    Sweterki na guziki mają niezłe możliwości adaptacyjne! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycaj się, jak tylko możesz :) Brzuszki są fajne i fotogeniczne, a sweterek dopasował się idealnie :)

    Czcionki wyświetlają się prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od końca:
    - Firefox czcionkę wyświetla poprawnie;
    - witaj w gronie robiących w trakcie przemieszczania się samochodem;
    - Twój zachwyt sobą w stanie ciążowym rozumiem, dowody C i D mówią same za siebie - pięknie wyglądasz/wyglądacie;
    - nazwa sweterka zabójcza :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wszystko wyświetla się po staremu, czyli zupełnie normalnie.

    Ha, dobrze, że ten sweterek jednak zostawiłaś :D

    wiem, miałam napisać, kiedy i gdzie, ale na razie ledwo żyję, mam okropne nerwy i nie mam do niczego głowy, taka kicha :(

    A zachwyt nad sobą uzasadniony!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyświetlają się... Bardziej ;) Widać, że czcionka nadrabia. Sesja urocza, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyt słuszny, bo ciąża Ci służy!!!
    A sweterek dalej prezentuje się cudnie. Już raz się na niego zapatrzyłam i natychmiast zrobiłam identyczny. Dziś planuje go wygrzebać z szafy i sprawdzić jak będzie leżał na po-ciążowym brzuszku:)
    czcionka wyświetla się bez zarzutu

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyświetlają się i to bez zarzutu! I zazdroszczę, bo ja w samochodzie nie potrafię robić.
    -----------------------------------
    Zapraszam:
    Para w kuchni.
    Na turystyczny szlak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety zwykle prowadzę, więc z robienia w samochodzie nici... :/ Zachwyty nad sobą jak najbardziej uzasadnione, a sweterek adaptacyjny po raz kolejny mnie zachwycił. Koniecznie muszę dodać do kolejki (ech, coraz dłuższa ta kolejka :)) Czcionka wygląda zupełnie w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dowody C i D jak najbardziej oddają słuszność Twojego zachwytu nad sobą samą :) Pozdrawiam
    P.S.
    Znaki PL widoczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ zachwycaj się ile wlezie. Masz czym!

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, wyświetlają ;) Super sweterek! ...i zazdroszczę brzuszka ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. "na wstępie naszego listu" ;) ja i Brzu dziękujemy za wszystkie miłe słowa. fakt, czujemy się dobrze ze sobą :)

    co do czcionki - dziękuję za odzew :) niestety potwierdza on to, co zaobserwowałam jakiś czas temu śledząc bloga przez telefon...
    jeszcze podumam chwilę, ale pewnie ma ukochana calibri będzie musiała odejść :(

    Brahdelt, prawda? i jak tu nie kochać dzianin?

    theli, o tak... Brzuszek bardzo lubi sobie robić zdjęcia :) pewnie ma to po mnie, starej narcyzce ;)

    Intensywna, nie ukrywam - to Ty mnie natchnęłaś to podjęcia próby :) przez chwilę czułam się jakoś nieswojo, ale później wciągnęłam się w robótkę i zapomniałam, że mam chorobę lokomocyjną ;)
    a nazwa dosłownie sama się narzuciła, poza mną się to odbyło ;)

    Agato, ależ właśnie sweterka NIE zostawiłam :) i gdyby nie to, że się walnęłam po drodze, miałby szansę być projektem tygodniowym

    Truscaveczko, hehe, próbuje się obronić przed eksmisją ;)

    Goniuu, i jak, leży? piękny ten Twój niebieszczak jest, cały czas go pamiętam :)

    tofka, zachęcam do spróbowania, ja też byłam pewna, że nie dam razy :)
    świetne chleby! w najbliższy weekend chyba zacznę próbować

    Ju-styśko, ha! czyli jeszcze jeden argument mam za nieprowadzeniem ;) sweterek polecam szczerze, tylko teraz zrobiłabym jakieś 5-7 cm dłuższy niż w opisie

    magdor, się rumienię :)

    MaBa, i znów :)

    Cicha, w sumie - jest czego zazdrościć, bo to Brzu wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń