niedziela, 30 listopada 2008

WAC I/1 - Ivy'owy

Ivy już tak ma, że jak coś zrobi, to od razu wiadomo, że to jest jej :)
I nawet nie chodzi o to, że dominują beże i brązy z nutką zieleni. Chodzi o całość.

Gdyby ten album nie był podpisany i tak nie miałabym najmniejszego problemu z odgadnięciem właścicielki.

Choć zasadniczo vintage to nie moje klimaty, całość albumu - piękna okładka, wpisy, które już były, czułość z jaką Ivy album opakowała - podziałała na mnie bardzo inspirująco i pracowało mi się świetnie.


okładka i opakowanie - dzieło Ivy

A tematem moich stron jest kobieta.









2 komentarze:

  1. Cudowny wpis! Straaaaasznie mi się podoba! I skąd masz to zdjęcie Teresy Tuszyńskiej???

    OdpowiedzUsuń
  2. "kobieta" to temat rzeka ... ty pokazałaś jego ... nieco nostalgiczna stronę ... ten wpis kojarzy mi się z takimi starymi albumami naszych pradziadków ... a guziki - świetnie wplotłaś je w całości - są tylko uzupełnieniem i miłym dodatkiem jak zwykle bardzo starannie przemyślanej kompozycji!!!

    OdpowiedzUsuń