poniedziałek, 21 grudnia 2009

Prawie jak candy :)

Rozdawajka.
Nie ukrywam, że przeprowadzkowo-porządkowa :)

Znalazło się u mnie kilka takich rzeczy, których nie używam: bo mi nie leżą, bo nie wiem jak, bo bardzo mi się podobają, ale mi z nimi nie po drodze, bo mam inne podobne albo bo nie lubię.
A ktoś może poużywa. I mu się przyda.

W sumie 6 zestawów: piszcie w komentarzach jaki numer zestawu Was interesuje (można wypisać wszystkie :) ) a ja jakoś na początku nowego roku zrobię losowanie i porozsyłam wszystko w świat.

zestaw 1 - serwetki
kilkanaście (dziesiąt?) wzorów, niektóre hurtem. być może coś sobie przed wysyłką uszczknę, ale na pewno niewiele



zestaw 2 - przydasie okołoscrapowe
dziurkacze brzegowe, stickery, piankowe literki, wycięte dziurkaczami kwiatki, klej w pistolecie na ciepło (z pistoletem) i inne...



zestaw 3 - włóczki różowo-niebiesko-zielone
akryle ale i inne. czasem prawie cały motek, czasem malutki kawałek. trochę malwy do sprucia



zestaw 4 - włóczki czerwone
ale i trochę brązów, czerni, szarości. j/w i końcówki i spore "resztki"



zestaw 5 - włóczki żółto-biało-beżowe
j/w



zestaw 6 - druty proste
i starocie i dość nowe. metalowe, teflonowe, plastki. od ok 2,0 (a może i mniej?) do 7,0 (albo w okolicy)

I puśćcie wici u siebie, pls :)

PS. No niech już będzie po świętach... bo bym popokazywała, a nie mogę ;)

76 komentarzy:

  1. O! Ja ostatnio zamarzyłam o pistoleciku z klejem, więc chętnie przygarnęłabym zestaw nr 2:-) Miłych, wesołych, zdrowych świąt przy okazji życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej interesują zestawy dziewiarskie... więc zgłaszam się dwiema rączkami po zestawy 3,4,5,6 ;)
    Wesołych Świąt Autorce i Odwiedzającym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się na 2 i 4 :)

    Spokojnych, rodzinnych i szczęśliwych Świąt Izuss

    OdpowiedzUsuń
  4. ustawiam się w kolejce po włóczki maści dowolnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności...

    Zainteresowanam zestawem 2 ew. 3 lub 4:)

    Dobrych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja poproszę piękne włóczki, czyli 3, 4 i 5, Zdrowych i Wesołych Świąt życzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :). Podoba mi się zestaw nr 2.

    Spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jaki wybór:))

    Chętnam na 1 i 2, nie włoczkuję...a szkoda:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja tez chetnie przygarne serwetki lub włóczki
    Zdrowych i kolorowych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw nr5...Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Chętkę ogromną mam na zestaw 5.
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale sie tego nazbierało ;) mnie interesuje nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. misiom się te żółte wełenki podobają, na sweterki by chciały. to się na losowanie zapisują:)
    pozdrowienia juz świąteczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oh ile tego! i kazdy zestaw do czegos by mi sie przydal, lacznie z drutami :)
    Pozdrawiam przedswiatecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile bogactwa , ja sobie pomarzę o zestawie 2,3 lub 4.Wesolych i pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudności, serio Ci nie są potrzebne?
    To ja grzecznie ustawiam się za zestawem 6 (od jakiegoś czasu przymierzam się do ponownej nauki drutowania)
    oraz bardzo podobają mi się zestawy 4 i 5 :)
    Pogodnych Świąt, pozdrawiam serdecznie :)
    mata

    OdpowiedzUsuń
  17. ponieważ nie umiem się zdecydować, które przydasie najbardziej mi sie podobają, to wpisuje sie na 1, 2, 3, 4 i 5 zestaw :)))

    pozdrawiam i życzę cudownie radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do kolejki włóczkowej staję, czyli zestaw 3, 4 lub 5 :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. o jeny ale skarby - 2,3,5 są gitezzz

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, fioletowy to mój kolor więc ustawiam się po zestaw nr 3 ale również nr 4 i nr 6.
    Wesołych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi tak ostatnio chodzi po głowie pistolet z klejem. A te dodatki co jeszcze je widać na zdjęciu to mogą mi się przydać do zaproszeń :)
    Więc oczywiście interesuje mnie zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skłaniam się ku zestawom 1, 2 i 6...
    Serdeczne pozdrowienia dla Poznanianki od Poznanianki!;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Staje i jakby co to zestaw nr 2,4 i 5 :)

    Wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń
  24. to ja się zapisuję na zestaw różowo-zielono-turkusowy :) piękne kolorki :) info juz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wezmę udział :) Idealny jest zestaw nr 2, ale za 1 też się nie pogniewam :P

    Najlepsze życzenia świąteczne :) :) :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też chętnie ustawię się w kolejce. Bardzo podoba mi się zestaw 2. Duzo tam przydatnych rzeczy. Serwetki też niczego sobie, chociaż ostatnio jakoś mało dekupażuję. Na wełenkę się nie piszę, bo swojej mam pod dostatkiem.
    Pozdrawiam serdecznie
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  27. o!! Wszystkie zestawy są takie cudne... Najcudniejsze jak dla mnie jednak zestaw nr 2, 3

    Wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń
  28. skoro można się połasić poproszę zestaw 2, 3, 4, i 5 ...

    pozdrawiam Świątecznie już tuż tuz ........

    http://kigabet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja byłabym za nr 2.
    Zdrowych i Weołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja zgłaszam się jako chętna na zestaw nr 2 :) .i życzę Najpiękniejszych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trójkę, trojkę wybieram Panie :)

    Pozdrawiam

    K.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie jestem pazerna, a podobają mi się wszystkie... i tu rozważanie:
    1. dałabym siostrze, bo dostała pod choinkę zestaw do decoupage
    2. gdybym miała 2 to w końcu mogłabym się wziąć za scrapki
    pozostałe zestawy może skłoniłyby mnie do nauczenia się robienie na drutach... ehhh...
    to ja poproszę 1 i 2:)
    świątecznie pozdrawiam....
    i zazdroszczę butów z posta wyżej... piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale ja zachłanna - ustawiam się do 2,3,4 i 5
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  34. oczywiście z chęcią skuszę się na zestaw 2 chodż nie obraże się na 3,4,5
    http://wwwewkaka19.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. zestaw numer 2! genialny! marze od kilku miesiecy o tych dziurkaczach brzegowych! :) informacja na blogu dodana:):) zapraszam marysza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie się strasznie podoba zestaw 1 i 2 :) Notkę u siebie dodam jutro :) Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja i ja chętna:) Mnie interesują wszytskie zestawy:) Każdy z nich wykorzystam stosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się ustawiam w kolejce :) Po zestaw 1 i 2, jeśli można :)
    a tu notka: http://pasjedoti.blogspot.com/2009/12/candy-u-izuss.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cuda... ja nie mam blogą, ale ten zestaw nr 2 jest przecudowny, nawet bez pistoletu go chcę - niech skorzysta ktoś inny ;-), ale przydasie są cudowne, sczególnie ten piankowy alfabet...och.
    Pozdrawiam cieplo
    Anna
    anna.siwak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. stoję w kolejce do zestawów 1,2,3,4,5,6. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też staję w kolejeczce :)
    I w sumie z każdego zestawu ucieszyłabym się szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jezeli "nieblogujacy" mieliby tez jakies szanse, to ja chetnie ustawiam sie w kolejce :) Co do zestawu, to dla mnie wszystkie propozycje sa interesujace :) Pozdrawiam
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja sie ustawiam w kolejce:)Zestaw 2 najbardziej mnie interesuje:)I juz spadam do siebie wpisac odpowiednią notkę :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej interesuje mnie zestaw nr 2 :)
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  45. ja byłabym wielce zadowolona z zestawów włóczkowych, więc zajmuję miesjce w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  46. też się zgłoszę ;) mnie się podobają zestawy od 1 do 5 ;)

    craftjuliette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja się do kolejki zapisuję - zestaw 2, 3, 4, 5

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja się dopisuję na zestaw nr 2 :) I Życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie przygarnę zestaw nr 2 lub 1, chociaż z naciskiem na 2!!!
    Sporo tego nazbierałaś.

    OdpowiedzUsuń
  50. 1-2-3... , ale i 6 jest ciekawy... zachalannosc bierze gore ale znajac swoje szczescie nie bedzie nic...

    OdpowiedzUsuń
  51. oj oj oj ale cuda, mi się podoba zestaw 1 i 3,4,5 pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Same slicznosci,z checia ustawie sie w kolejce po zestaw nr 2,3,4,5.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. o jaka Ty hojna jesteś :). Ponieważ nie mam nic wspólnego ani z drutami ani z szydełkiem zatem wybieram zesatwy nr 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ależ piękne zestawiki :-) Szczególnie nr 1 i 2, reszta też wspaniała, ale nie bardzo wiedziałabym co z nią dalej robić ;-) Pozdrawiam serdecznie
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    I'd like nr 1 and 2)))
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj jak tu słodko... Wszystko by mi się przydało ....
    Zgłaszam się po wszystko, może coś uda się uszczknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  57. very nice candy!!! I like number 2 - all for cardmaking. It is my dream to have these things. Thanks for the chance to win. I became a new follower of your blog. Also I linked this candy on sidebar. Hugs from Larisa ))))
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkie zestawy mi się podobają, najbardziej 1 i 2, ale każdy chętnie przyjmę
    Pozdrowienia,
    Asia

    http://sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja ustawię się po zestaw nr.2-głównie dziurkacze mi wpadły w oko więc proszę o szczęsliwą reke.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku zyczę.Renula

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja bym chciała zestaw nr dwa - przydasie okołoskrapowe. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też śnię o zestawie nr 2 albo 3!

    OdpowiedzUsuń
  62. Aj nie ma mowy żebym i ja się nie skusiła. A więc, najabrdziej chciałabym zestaw nr 1 i 2, bo niestety do włóczek talentu nie mam ;/

    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie pyszne candy :D zawsze chciałam robić własne bileciki więc zestaw nr. 2 z pewnością by mi się przydał :)

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. o kurcze, czy jeszcze zdążyłam??
    jeśli tak, to ja się piszę :) na ten zestaw nr 2, bo marzę o scrapowaniu, jeszcze nadal nie miałam okazji tego sportu spróbować :p

    ŻYCZĘ BY NOWY ROK BYŁ JESZCZE LEPSZY OD POPRZEDNIEGO!!!

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. zdążyłam? Jestem chętna najbardziej2- ale 1,3,4,5,też się przydadzą:) ale cudowności rozdajesz- jak to możliwe ze się nie przyda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. zdążyłam na te cudności się zapisać? zestaw 2 lub 1 mi się podoba,reszta też ale niestety zdolności to robienia na drutach równają się zeru w moim przypadku. info o zabawie na blogu:

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie wiem czy zdążyłam, ale zdecydować się na zestaw nie mogę, więc 1,2,3,...
    Pozdrawiam!
    Wszystkiego Dobrego już W Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy jeszcze się załapię?
    Hmm, trudny wybór, jak dla mnie włóczki lub serwetki.
    Pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeśli się nie spóżniłam to i ja się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mazmika, Blueberry, niestety zgłosiłyście się już po zamknięciu zapisów...

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie ukrywam,że skusiły mnie zestawy włóczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie wiem czy nie za późno... 2,4,6 to zestawy jakie by mnie ucieszyły , pozdrawiam i ślad na swoim blogu zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. jakie śliczności =) Ja dopiero zaczynam więc interesują mnie wszystkie zestawiki =)
    już umieszczam notke na blogu =)
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. ewetko, maddzik, khm, khm... candy już zakończone. prezenty już rozlosowane...

    OdpowiedzUsuń