poniedziałek, 8 lutego 2010

WAC 5/III - zajawka

Maknetowy album to ostatni w kolejce - więcej, póki co, do mnie nie dotarło.
Temat dość dla mnie trudny, "przyjaciel/przyjaciółka" to nie są słowa, których używam często i chętnie. I ta, o której jest wpis... hmmm... nie mam pewności, czy kiedykolwiek je usłyszała. I nie wiem czy jest taka potrzeba - wiemy co wiemy i wszystko jest jasne.



Chciałabym móc pobiec dziś z nim na pocztę i oddać się już tylko cierpliwemu czekaniu na swój album, ale forum złośliwie nie chce mnie wpuścić do skrzynki, gdzie mam Maknety adres :/
Makneto - jeśli to czytasz - ratuj :)
----
edit: udało się! forum działa, album dziś poleci :)

2 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny wpis, minimalistyczny ale z przekazem....
    Lubie ten znaczek :)
    A do mnie już coś wysłałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, ale już spakowałam :) i też poleci dziś, tyle że po południu - bo samej mi się trudno z tym majdanem do poczty doczłapać przez śniegi :)

    OdpowiedzUsuń