piątek, 14 października 2011

Z pewną taką nieśmiałością...

... zapraszam do wypróbowania pierwszego mojego sweterka, który nie tylko udało mi się wymyślić, ale - i to było 1000 razy gorsze - opisać.

Przyznaję się bez bicia, że opis powstawał podczas oglądania jednego z seriali mego dzieciństwa - Północ - południe. A że Orry Main urzeka mnie tak samo jak 20 lat temu, to mogło mi się gdzieś napisać jakąś bzdurę :) Jeśli wypatrzycie coś takiego - poproszę o mail, będą korekty.

Wzór jest do pobrania tu: Yey, it's grey!
Jeśli okaże się, że można wstawiać wzory na ravelry bez zakładania konta pay pal (nawet myśl o tym mnie przeraża, sama nie wiem dlaczego...) to wrzucę go i tam :)
Edit: się udało, jest tu


A tymczasem - zachęcam do testów. Z pewną taką nieśmiałością...
I oczywiście nie mogę się doczekać Waszych wersji, jeśli coś powstanie baaaardzo proszę o link :)

Żeby jednak nie było całkiem bezzdjęciowo - ponapawam się trochę tym widokiem, bo sama nie mogę uwierzyć w to, że sobie (i nie tylko) zapisałam jak coś zrobiłam ;)


Podbudowana tym osobistym sukcesem wracam do pracy - bynajmniej nie rękodzielniczej, niestety...

Edit:
UWAGA! do opisu wdarł się błąd, opis został "podmieniony" na poprawiony!

7 komentarzy:

  1. HURRRAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Dziękuję bardzo za opis! Bardzo mi się podobają Twoje sweterki, a ten szczególnie mi przypadł do gustu. Jak pisałaś - niby dziergam - ale odwagi i polotu w dziedzinie swetrów to mi brak ;) Ten zaraz zaczynam, bo opis to jakby mi z nieba spadł i jeśli pozwolisz to pochwalę się jak skończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto kochana, jestem dumna z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dziękuję za opis sweterka, jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. nietylkoSZALenstwo, ja nie tylko "pozwalam", ja wręcz Cię proszę :) gdybyś miała jakiekolwiek problemy z opisem - pisz, postaram się wyjaśnić. no i gdyby były byki, nieścisłości... normalnie w nerwach jestem cała :)

    Zulko, dziękuję :*

    Anonimowy Gościu, bardzo się cieszę, że się podoba, proszę się częstować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna jesteś - już się zastanawiam, czy mam w zapasach coś, co może dostąpić zaszczytu przeistoczenia się w to cudo, czy może nadszedł czas na usprawiedliwione zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Yey, it's GREATE!
    super! myśle że trzeba przejżeć zapasy włóczki i robić:)

    dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Fantastycznie, że opublikowałaś Swój pierwszy wzór. Trzymam kciuki za kolejne.

    OdpowiedzUsuń